نبودنت
 
ميم مثل مادر

 تا دور دستها رد پاي نگاه من است اما تو نيستي



نظرات شما عزیزان:

khaste_majid
ساعت9:28---4 مهر 1391
سلام اجی



عکس های این مدلی رو خیلی دوس دارم . ی روزنه ی باز شده . نوری میادش . هنوز به ادم امید میده . انگاری تو این عکس هنوز زندگی جریان داره پاسخ:سلام داداشي گلم حتما يه بهترشو ميزارم


ارش
ساعت15:22---30 شهريور 1391
سلام عكسي كه گذاشتي قشنگه
ولي رد نگاه تو يه ريزه بيشتر ميكردي منو تو اون قايق وسط دريا ميدي كه دارم نگات ميكنم وهستم
راستي عكس اون دختره با گربه هم خيلي قشنگ بود اومده بودم اون عكسه رو ببينم كه برداشتي


Mahsa
ساعت10:36---29 شهريور 1391
سلام ،دوست گلم وبلاگ خیلی قشنگی داری، مطالبت رو نگاه کردم هم جالب بود و هم مفید ،البته نتونستم همه ی پوست ها رو بخونم ولی در کل خوب بود ،یه نظری که دارم اینه که زود زود وبلاگ رو اپدیت کنی که استفاده کنیم ، موفق باشی !

راستی خواستی یه سر به وب سایت خبری ما بزن شاید به دردت خورد !

[017]


فرهاد
ساعت10:21---29 شهريور 1391
سلام...مطالب وبت خیلی قشنگ هستند و عکس ها..امیدوارم روز به روز موفق تر باشی ...شاید اینجا بشه درمان کرد یه زخم قدیمی یا یه خلع بزرگ تو زندگی رو با نوشتن غم نوشته های خودت...
پاسخ:سلام ممنون........... البته مهم اينكه كه كنار دردات كيو داشته باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, :: 9:30
neda

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید مينويسم تا شايد ذره اي از دلتنگي هايم كم شود
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان madar و آدرس nadaramash.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 10801
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1